Εγχειρίδια για Ελλιπτικά μηχανήματα

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε όλες τις μάρκες Ελλιπτικά μηχανήματα για τις οποίες διαθέτουμε οδηγίες κατασκευής. Κάντε κλικ στην επωνυμία σας για μια λίστα με όλα τα μοντέλα. Δείτε επίσης τις συχνές ερωτήσεις στο κάτω μέρος της σελίδας για χρήσιμες συμβουλές σχετικά με το προϊόν σας. Η επωνυμία σας δεν περιλαμβάνεται στη λίστα; Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Είναι ελαττωματικό το προϊόν σας και το εγχειρίδιο δεν προσφέρει λύση; Πηγαίνετε σε ένα Repair Café για δωρεάν υπηρεσίες επισκευής.

Συχνές Ερωτήσεις

Η ομάδα υποστήριξής μας αναζητά χρήσιμες πληροφορίες προϊόντος και απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις. Εάν εντοπίσετε ανακρίβεια στις συνήθεις ερωτήσεις μας, ενημερώστε μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός cross trainer με το σφόνδυλο μπροστά ή πίσω; Επαληθεύτηκε

Οι εγκάρσιοι εκπαιδευτές που έχουν το σφόνδυλο στην πλάτη είναι συχνά μικρότεροι. Σε αυτούς τους cross trainers μπορείτε επίσης να κάνετε γενικά μικρότερα βήματα. Όταν το σφόνδυλο είναι μπροστά, το cross trainer είναι γενικά μεγαλύτερο και σας επιτρέπει να κάνετε μεγαλύτερα βήματα.

Αυτό ήταν χρήσιμο (247) Διαβάστε περισσότερα

Ποιοι μύες εκπαιδεύονται κατά τη χρήση ενός cross trainer; Επαληθεύτηκε

Όταν χρησιμοποιείτε σωστά ένα cross trainer εκπαιδεύετε σχεδόν όλους τους μυς. Κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης χρησιμοποιείτε τους μυς της πλάτης, του ώμου, του βραχίονα, της κοιλιάς, της γλουτιαίας και των ποδιών.

Αυτό ήταν χρήσιμο (230) Διαβάστε περισσότερα

Η χρήση ενός cross trainer είναι αγχωτική για τα γόνατά μου; Επαληθεύτηκε

Όχι. Κατά τη διάρκεια της άσκησης τα πόδια σας παραμένουν στα πεντάλ και κάνετε ομαλές κινήσεις. Αυτό σημαίνει ότι δεν ασκείται δύναμη στα γόνατα, όπως συμβαίνει για παράδειγμα με το τρέξιμο.

Αυτό ήταν χρήσιμο (201) Διαβάστε περισσότερα

Πόση άσκηση χρειάζεται ένας μέσος ενήλικας; Επαληθεύτηκε

Ως ενήλικας, είναι καλή ιδέα να κάνετε μέτρια εντατική άσκηση για συνολικά τουλάχιστον 2,5 ώρες την εβδομάδα. Στην ιδανική περίπτωση, αυτό απλώνεται σε αρκετές ημέρες.

Αυτό ήταν χρήσιμο (43) Διαβάστε περισσότερα

Ποιος είναι ο μέγιστος καρδιακός ρυθμός κατά την άσκηση; Επαληθεύτηκε

Σε γενικές γραμμές, μπορείτε να πάρετε έναν καρδιακό ρυθμό 220 και να αφαιρέσετε την ηλικία σας. Έτσι για ένα άτομο ηλικίας 48 ετών ο μέγιστος καρδιακός ρυθμός θα ήταν 220 μείον 48 ίσον 172. Εάν δεν είστε σίγουροι για την προσωπική σας κατάσταση, φροντίστε να συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

Αυτό ήταν χρήσιμο (23) Διαβάστε περισσότερα