Το ψυγείο μου βγάζει έναν ήχο σαν από φυσαλίδες, είναι φυσιολογικό;
"Τα σύγχρονα ψυγεία χρησιμοποιούν ένα φιλικό προς το περιβάλλον ψυκτικό μέσο. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ψύξης, αυτή η ουσία μετατρέπεται σε αέριο, το οποίο μπορεί να προκαλέσει ήχο σαν από φυσαλίδες ή/και συριγμό. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό."
Αυτό ήταν χρήσιμο (900)
Liuzzi Maria Martha 21-12-2025
Indesit lib s1E S
απάντηση | Αυτό ήταν χρήσιμο (2)
Indesit lib s1E S
απάντηση | Αυτό ήταν χρήσιμο (2)


BLOMERG DNE9860XA
απάντηση | Αυτό ήταν χρήσιμο (7)