Το ψυγείο μου βγάζει έναν ήχο σαν από φυσαλίδες, είναι φυσιολογικό;

"Τα σύγχρονα ψυγεία χρησιμοποιούν ένα φιλικό προς το περιβάλλον ψυκτικό μέσο. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ψύξης, αυτή η ουσία μετατρέπεται σε αέριο, το οποίο μπορεί να προκαλέσει ήχο σαν από φυσαλίδες ή/και συριγμό. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό."

Αυτό ήταν χρήσιμο (900)

Ελένη Οικονόμου 23-08-2025
BLOMERG DNE9860XA
Όταν κλείνω την πόρτα της κατάψυξης ,ακούγεται ήχος σαν μουσική. Ποιός είναι ο λόγος;

απάντηση | Αυτό ήταν χρήσιμο (7)
Liuzzi Maria Martha 21-12-2025
Indesit lib s1E S
Καλησπέρα, το ψυγείο κάνει γουργουρητό από χθες αλλά δεν δροσίζει το πάνω μέρος. Τι πρέπει να κάνω;

απάντηση | Αυτό ήταν χρήσιμο (2)(Μεταφράστηκε από την Google)