Εγχειρίδιο χρήσης για τα Μοντέλα 88/100/120/120A
Παιχνίδια 88 100 120 120A
4 Τυχαία Βολή ● ● ● ●
6 Άνω ● ● ● ●
10 Ρολόι 3 ● ●
12 Δέκα καλό ● ● ● ●
16 Διαίρεση ● ● ● ●
18 Ακολουθήστε τον Ηγέτη ● ● ● ●
22 Ποδόσφαιρο ● ● ● ●
24 Σνούκερ ● ●
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
1. Εγκαταστήστε τις 3 μπαταρίες AA στο θάλαμο μπαταριών ή εισάγετε το
μετασχηματιστή σε ηλεκτρική έξοδο και στη συνέχεια συνδέστε το στο
ρευματολήπτη στη δεξιά πλευρά του στόχου βελών.
2. Πατήστε οποιοδήποτε κουμπί για να διακόψετε την αυτόματη δοκιμαστική
ανίχνευση LCD.
3. Πατήστε το κουμπί Παιχνίδι για να επιλέξετε το επιθυμητό παιχνίδι και πατήστε
Επιλογή για να επιλέξετε την επιθ
υμητή επιλογή του παιχνιδιού.
4. Πατήστε το κουμπί Αλλαγή για να επιβεβαιώσετε το παιχνίδι και τη ρύθμιση
επιλογής ώστε να περάσετε στην επόμενη οθόνη ρύθμισης.
5. Πατήστε το κουμπί Επιλογή για να επιλέξετε μονή, διπλή ή τριπλή λειτουργία
ΕΙΣΟΔΟΥ, πατήστε το κουμπί Αλλαγή για να επιβεβαιώσετε την επιλογή
ΕΙΣΟΔΟΥ. Πατήστε το κουμπί Επιλογή για να επιλέξτε μονή, διπλή ή τριπλή
λειτουργία ΕΞΟΔΟΥ και στη συνέχεια πατήστ
ε το κουμπί Αλλαγή για να
επιβεβαιώσετε την επιλογή ΕΞΟΔΟΥ μόνο για τα παιχνίδια ’01
6. Πατήστε το κουμπί Παίκτη για να επιλέξετε μεταξύ 1 έως 8 παικτών ή 2 ομάδες.
7. Πατήστε το κουμπί Αλλαγή για να ξεκινήσει το παιχνίδι.
8. Πατήστε το κουμπί Αλλαγή μετά από κάθε γύρο για να αλλάξει ο παίκτης.
9. Πατήστε και κρατήστε πατημένο το κουμπ∥> ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ για 2
δευτερόλεπτα για να ξεκινήσετε νέο παιχνίδι.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
1. Αυτό το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο μόνο για βελάκια με μαλακή μύτη, τα
βελάκια με ατσάλινη μύτη θα καταστρέψουν το στόχο βελών.
2. Τα βελάκια είναι παιχνίδι ενηλίκων. Περιλαμβάνουν λειτουργικές αιχμηρές
άκρες, γι’ αυτό τα παιδιά θα πρέπει να παίζουν υπό την επίβλεψη ενήλικα.
3. Να είσαστε πάντα προσεκτικοί όταν παίζετε. Μην πετάτε βελάκια χωρίς πρώτα
να κοιτάξετε ότι η περιοχή είναι ασφαλής
.
4. Αυτή η συσκευή περιλαμβάνει μικρά εξαρτήματα τα οποία δεν είναι κατάλληλα
για παιδιά κάτω των 3 ετών.
5. Αυτή η συσκευή μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε με μπαταρίες είτε με
μετασχηματιστή, ο προαιρετικός μετασχηματιστής θα πρέπει να παράγει 9V
DC/500mA.
6 .Ο επισυναπτόμενος μετασχηματιστής δεν είναι παιχνίδι.
7. Αποσυνδέστε τη συσκευή από το μετασχηματιστή πριν τον καθαρισμό.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΗΣ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
1. Επιλέξτε μια κατάλληλη θέση η οποία είναι σύμμορφη με τα διεθνή πρότυπα
ύψους και απόστασης όπως εμφανίζεται στο σχέδιο. Βεβαιωθείτε ότι το μήκος
καλωδίου του μετασχηματιστή είναι αρκετά μακρύ για να φτάνει από το στόχο
βελών στην πρίζα.
2. Τρυπήστε την άνω οπή βίδας σε ύψος 6’ 3
7
/
8
’’ (193 εκ) από το πάτωμα, και την
κάτω βίδα 1’ 3 ¾’’ (40 εκ) κάτω από την άνω βίδα, κάθετα.
3. Αναρτήστε το στόχο βελών
στις 2 βίδες καλά. Τραβήξτε το στόχο βελών για να
βεβαιωθείτε ότι έχει αναρτηθεί καλά προτού το αφήσετε.
4. Οι 2 σταθερές βίδες δεν πρέπει να απέχουν περισσότερο από 6 χιλιοστά από τα
κενά βίδας στον τοίχο, για να αποφευχθεί η καταστροφή του εσωτερικού
κυκλώματος, και να στερεώσετε το στόχο βελών καλά
Διεθνή Πρότυπα Σταθερές Θέσεις Βιδών .
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΟΥΜΠΙΩΝ
Ο στόχος βελών έχει 3 κουμπιά με τις ακόλουθες διαφορετικές λειτουργίες:
II>
εγκατάστασης.
Αλλάζει στον επόμενο παίκτη.
Επανεκκίνηση νέου παιχνιδιού.
ΠΑΙΚΤΗΣ
Επιθεώρηση Σκορ
II > Επιθεώρηση
Παιχνιδιού
Παιχνίδι/
Παίκτης.
-
-
Σκορ παικτών με αυτόματη ολίσθηση.
Επιθεώρηση παιχνιδιού,
Διαγραφή του τρέχοντος σκορ βελών.
ΑΝΑΜΟΝΗ
II > ΗΧΟΣ
Εσωτερική/
Εξωτερική
Ενεργοποίηση/
Απενεργοποίηση
ακινητοποίησης Ενεργοποίησης/
Απενεργοποίησης Ήχου του στόχου
βελών
ΣΧΟΛΙΟ:
● Χωρίς ∥ >: Πατήστε το Κουμπί.
● ∥ > ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ Παιχνιδιού: Κρατήστε το κουμπί πατημένο μετά την
επιθεώρηση του σκορ.
● Με ∥ >: Πατήστε και κρατήστε το πατημένο για 3 δευτερόλεπτα.
ΠΡΟΒΟΛΗ LCD:
Η προβολή LCD χωρίζεται σε 3 τμήματα,
κάθε τμήμα έχει διαφορετική σημασία για
διαφορετικά παιχνίδια. Το σήμα “##” δείχνει
τον αριθμό σκορ, τις ζωές ή τα σήματα.
A.
1. ##: Σκορ τρέχοντος παίκτη.
2. -##-: Αριθμός στόχου τρέχοντος παίκτη.
3. L ή H ##: Σκορ ηγέτη για ΠΑΝΩ & ΚΑΤΩ.
4. Pit# ή bAt#: Σειρά «Στάμνας» ή «Χτυπήματος».
5. P#F# ή t#F#: P4F1 σημαίνει ότι ο Παίκτης 4 κερδίζει το παιχνίδι. “t” για Ομάδα.
6. 2 έως 7 (για σνούκερ): Ο αριθμός στόχου είναι κάποιος από τους εξής 2, 3, 4, 5, 6
ή 7.
7. 15-E, καλό, #bAS, HonE (για Μπέιζμπολ):
Ο αριθμός στόχου είναι μεταξύ 15 και 20 κα
ι κέντρο του στόχου; Καλό, αριθμός
Βάσης, Αρχική λειτουργία.
B.
1. -##-: Αριθμός στόχου τρέχοντος παίκτη.
2. ##H# (Παιχνίδι Λούντο): Ο τρέχον παίκτης χτυπάει το ## και μπορεί να
σκοτώσει τον παίκτη #.
3 .##H (21 ΒΑΘΜΟΙ): Το υψηλότερο σκορ (κάτω των 21 βαθμών) στο γύρο.
4. r-#: Αριθμός (#) γύρου ®.
5. db ή bE (Ποδόσφαιρο): Ο παίκτης πρέπει να χτυπήσει διπλό δακτύλιο ή το
κέντρο του στόχου για το Ποδόσφαιρο.
6. 1 έως 5 (Μπίνγκο): Ο αριθμός στόχου είναι κάποιος από τους εξής 1, 2, 3, 4, ή 5.
7. ##: Το σκορ της ομάδας για Μπέιζμπολ και Πένα.
8. Ho # ή #H: Τρύπα 1, 2…κτλc. 1, 2, 3…κτλ. Τρύπα για Γκολφ.
9. ##dt (για Ελεύθερο): Υπόλοιπα βελάκια.
Γ.
1. ##: Σκορ επόμενου παίκτη.
2. -##: Αριθμός στόχου επόμενου παίκτη.
3. #L: Ζωές τρέχοντος παίκτη (βαθμοί).
4. I, п και #P: Ένδειξη των δρομέων στις βάσεις, “ ” για 1
η
βάση, “ ”
για 2
η
βάση και “ ” για 3
η
βάση, και τους υπόλοιπους παίκτες στην
ομάδα χτυπήματος.
5. bE-#: Το υπόλοιπο κέντρο του στόχου πρέπει να χτυπηθεί από το «χτύπημα»
(Αγγλικό Κρίκετ).
B+Γ:
1. ΣΚΟΡ ΚΡΙΚΕΤ & ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΟ ΚΡΙΚΕΤ:
● Η κλειστή θέση κάθε αριθμού εμφανίζεται
στην κάτω γραμμή που εμφανίζεται για τον
τρέχοντα παίκτη.
● Το μεσαίο σήμα ανάβει για να δείξει ότι ο
τρέχον παίκτης δεν έχει βελάκι στον αριθμό.
● Τα κάτω 3 σήματα δείχνουν την τρέχουσα
κλειστή θέση.
● Το άνω δεξί σήμα δείχνει ότι ο παίκτης έχει
κλείσει τουλάχιστον ένα αριθμό.
● Το σήμα στην κορυφή ανάβει για να δείξει
ότι ο αριθμός έχει κλείσει από ό
λους τους
υπόλοιπους παίκτες, και ότι ο τρέχον παίκτης δεν μπορεί να λάβει βαθμούς από
αυτό τον αριθμό μόλις κλείσει τον αριθμό.
2. ΚΡΙΚΕΤ ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΡ, ΣΚΡΑΜ (7t), ΠΕΝΑ:
–: Ένας βαθμός
=: 2 βαθμοί
≡: 3 βαθμοί
3. ΣΚΡΑΜ 21 Στόχοι:
ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
ΜΕΡΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΕΛΑΚΙΑ
1. Ο γύρος αποτελείται από 3 βελάκια. Όποιο βελάκι αναπηδήσει ή πέσει από το
στόχο βελών δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά στο γύρο. Ο τρέχον παίκτης
πρέπει να αφαιρέσει τα βελάκια από το στόχο βελών.
2. Όλοι οι παίκτες ρίχνουν με σειρά. Για να αποφασίσετε τη σειρά ρίξτε στο κέντρο
στόχου. Ο παίκτης που θα πετύχει πιο κοντά στο κέντρο του στόχου θα παίξει
πρώτος.
3. Τα μονά σκορά
ρουν στον αριθμό του τμήματος, οι διπλοί (ή τριπλοί) δακτύλιοι
σκοράρουν στα διπλά (ή τριπλά) τμήματα αριθμών. Το εξωτερικό κέντρο του
στόχου έχει 25 βαθμούς και το εσωτερικό κέντρο του στόχου 50 βαθμούς (διπλό
25).
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ’01: 301, 501 …. Έως 1001 (A01)
1. Όλοι οι παίκτες ξεκινούν με σκορ 301, 501….901 ή 1001. Στόχος του παιχνιδιού
είναι να μειώνετε σε κάθε γύρο το αρχικό σκορ. Όταν ένας παίκτης φθάσει
ακριβώς στο μηδέν το παιχνίδι ολοκληρώνεται.
2. Το παιχνίδι είναι ΆΚΥΡΟ (εμφανίζει το μήνυμα bust) όταν ένας παίκτης ρίξει
ένα βέλος το οποίο έχει σκορ υψηλότερο από το υπόλοιπο σκορ και δεν μπορεί
να φτάσει ακριβώς το μηδέν. Θ
α διακόψει τον τρέχοντα γύρο και θα επιστρέψει
το σκορ του παίκτη στο σκορ του τελευταίου γύρου του τρέχοντος παίκτη.
3. Υπάρχουν πολλές Εσωτερικές/ Εξωτερικές επιλογές στο παιχνίδι ’01:
α).ΔΙΠΛΟ/ ΤΡΙΠΛΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Ο παίκτης πρέπει να χτυπήσει έναν αριθμό στο διπλό/ τριπλό δακτύλιο ή το
εσωτερικό κέντρο στόχου για να ξεκινήσει το παιχνίδι.
β). ΔΙΠΛΟ/ ΤΡΙΠΛΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Ο παίκτης πρέπει να χτυπήσει έναν αριθμό στο διπλό/ τρ
ιπλό δακτύλιο ή το
εσωτερικό κέντρο στόχου για να λάβει βαθμούς ώστε να μηδενίσει και να
τερματίσει το παιχνίδι. Θα ακυρωθεί όταν το σκορ του παίκτη μειωθεί 1
βαθμό κάτω από τη διπλή εξωτερική κατάστασης επιλογής.
ΥΨΗΛΟ ΣΚΟΡ: 6-15rd
1. Στόχος αυτού του παιχνιδιού είναι το υψηλότερο συνολικό σκορ.
2. Αρχικά, καθορίστε τον αριθμό γύρων. Ο στόχος βελών θα συγκρίνει αυτόματα τα
αποτελέσματα του παίκτη κυκλικά μόλις ρίξει ο τελευταίος παίκτης το 3
ο
βέλος
στον τελευταίο προκαθορισμένο γύρο.
ΑΘΡΟΙΣΗ (C-Up): 100, 200 … έως 900
1. Όλοι οι παίκτες ξεκινούν το παιχνίδι με 0 βαθμούς και προσθέτουν το σκορ κάθε
βέλους.
2. Ο πρώτος παίκτης που θα φτάσει ή θα υπερβεί τον προκαθορισμένο στόχο σκορ
κερδίζει το παιχνίδι.
● Σας ευχαριστούμε για την αγορά του ηλεκτρονικού στόχου βελών
Echowell. Διαβάστε αυτό το εγχειρίδιο προσεκτικά και εξοικειωθείτε με το
παιχνίδι βελών πριν το χρησιμοποιήσετε.
● Αυτό το εγχειρίδιο χρήσης είναι για τα Μοντέλα 88/100/120/120A. Το
Μοντέλο 120/120A έχει 25 παιχνίδια, το Μοντέλο 100 20 παιχνίδια, και το
Μοντέλο 88 16 παιχνίδια.
● Παιχνίδια Μοντέλου 88: 301 έως 1001, Υψηλό Σκορ, Άθροιση, Τυχαία
Βολή, Κάτω, Πάνω, Ρολόι
1, 9 Ζωές, Δέκα Καλό, Κρίκετ, Εξοντωτικό
Κρίκετ, Διαίρεση, Ακολουθήστε τον Ηγέτη, Σκραμ, Ποδόσφαιρο και
Ελεύθερο.
● Παιχνίδια Μοντέλου 100: Τα παιχνίδια του Μοντέλου 88 συν Αντίστροφη
Μέτρηση, Ρολόι 2, Δολοφόνος και Μπιλιάρδο (9 Μπάλες).
● Παιχνίδια Μοντέλου 120/120A: Τα παιχνίδια του Μοντέλου 100 συν
Ρολόι 3, Αγγλικό Κρίκετ, Όλα 51 από 5, Σαγκάη και Σνούκερ.
Τμήματα Αριθμών
Τριπλό 20 Ανώτατο
Σκορ (60 βαθμοί)
Τριπλός Δακτύλιος
(Χ 3
)
Εσωτερικό Κέντρο
Στόχου (50 βαθμοί)
Πλαίσιο (0 βαθμοί)
Διπλός Δακτύλιος
(X 2)
Εξωτερικό
Κέντρο Στόχου
(25 βαθμοί)
Μονός Δακτύλιος
(X 1)
Κουμπί ΑΛΛΑΓΗΣ
Ρευματοδότης Μετ
ασχηματιστή
Κουμπί
ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ/ΠΑΙΚΤΗ
Κουμπί ΕΠΙΛΟΓΗΣ/
ΑΝΑΜΟΝΗΣ
Μετασχηματιστής (προαιρετικό)
Υποδοχή
Στέλεχος βέλους
Βίδα Χ 2τεμ
Ανταλλακτικές Μύτες
Χ 14 τεμ
Μαλακή Κύλινδρος Πτερύγιο
Μύτη
Βελάκια Χ 6 Σετ
Στόχος Βελών
Κέντρο Στόχου
Τοίχος
Γραμμή Ρίψης
(6 χιλιοστά)
Σταθερή Βίδ
α
Ηλεκτρική
Πρίζα
4403002751_20110407_N2_GR
40 cm
(1' 3
3/4"
)
193 cm (6 '3
3/4"
)
173 cm (5' 8")
237 cm(7'9
1/4"
)
B
1
5
1
6
1
7
1
8
1
9
2
0
8 9 10 11 12 13 14
1
2 3 4 5 6 7
B
1
5
1
6
1
7
1
8
1
9
2
0
B
1
5
1
6
1
7
1
8
1
9
2
0
Λάβετε μέρος στη συζήτηση σχετικά με αυτό το προϊόν
Εδώ μπορείτε να μοιραστείτε τη γνώμη σας για το Echowell GC_100 Πίνακας με βελάκια. Εάν έχετε κάποια ερώτηση, διαβάστε πρώτα προσεκτικά το εγχειρίδιο. Το να ζητήσετε ένα εγχειρίδιο μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας μας.